måndag 5 september 2011

Åldersskillnader

 

 

God kväll kära läsare!

Hoppas ni alla har det bra, själv sitter jag med stans huvudvärk o vet inte vart jag ska ta vägen Ledsen…kan ha med blodtrycket o göra!…
Så ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n med 7 up och ska strax fixa popcorn hade jag tänkte eftersom jag inte får äta chips och popcorn är nyttigare.
Sen när jag får pengar ska jag handla upp mig på grönsaker att kunna sitta o käka på..bara skära upp o ha i kylen för att bara äta o frukt ska jag oxå försöka  köpa…får hoppas jag kan hålla detta Ler.

Ja,ni kanske undrar vad jag menar med rubriken?

Jag tittar på serien Pappa’s flicka på DVD, den gick typ 1998 på TV:n.
Där tog dom upp om åldersskillnad mellan par …
Då har jag en fråga till er alla…va är en rimlig åldersskillnad?
Jag träffar en kille just nu där det är 6år mellan oss men jag ser inte det som något problem bara man gillar varandra sällskap liksom, stämmer inte det tycker ni??

Kramar

3 kommentarer:

  1. Mellan mig och min kille är det 7 år,och jag tycker inte det är något problem. Gillar man varandra så spelar inte åldern så stor roll egentligen. Huvudsaken är ju att man tycker om varann och har kul tillsammans. :)

    SvaraRadera
  2. Absolut, håller med. Så länge man är på samma sida i livet så ser jag inga hinder. Ålderskillnad kan enkelt medföra att man är på olika sidor i livet.

    sedan finns det en socialuträckning på de där, mins inte hur den var, men det var vad som är socialt acceptabelt att dejta, förra året var min lägsta ålder 19 år, nu är den 20 misstänker jag, men som sagt beror på vart man står i livet enligt mig.

    SvaraRadera
  3. Åldern har ingen som helst betydelse, det är hur man är. Känner en 20-åring som är mer vettig och mogen är vissa 40-åringar jag känner...
    Åldern är verkligen bara en siffra =)

    SvaraRadera