tisdag 6 september 2011

förkylning? Neej tack!

 

 

Nee, det har jag inte tid med att vara.
Sitter och tittar på 7the heaven på 5:an och väntar på att mina pommes ska bli färdiga.
Jag är sugen på ris, fiskpinnar o remouladsås Ler med tungan ute…men det får jag se mig i stjärnorna efter då det inte finns något här hemma av det, eller fiskpinnar men tror ej dom går att äta Ler med tungan ute..Påtal om det måste fan rensa ur frysen! Ler.

Idag skulle Natti ha kommit hit men hon mår inge bra (förkylning hon också) så det blir en lat dag tills jag ska möta Micha o Marre + barnen för att åka o träffa 3 spelare från DIF + deras ena tränare…hmm, honom bryr jag mig inte om! hahaha.

Måste fan bli frisk nuuuuuuuu, vill inte va förkyld, måste bli frisk tills på Fredag när det blir middag här med Oggelito o e.v dom andra..
Borde ta det lugnt ett tag o få upp mitt blodvärde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar