fredag 19 augusti 2011

Fredag igen!

 

God morgon kära läsare!

Redan Fredag, vart tar veckorna vägen?
Veckan har avlöpt lugnt, träffade Oscar i Måndags kväll,Var på Allsång på skansen hela Tisdagen o dialysen i onsdags, igår skulle jag träffat 2 kompisar men mådde så illa och var så seg efter tvättstugan så fick hoppa det Ledsen.
Idag blir det dialysen sen så kommer 1 kusin och hennes man hem till mina päron som bor annars i Skellefteå som man inte har träffat sen November, vi har faktiskt bara haft kontakt sen februari förra året då vi träffades på min morbrors begravning. 
Roligt att äntligen fått kontakt med alla sina kusiner som man aldrig träffat tidigare.

Nee nu vet jag ej va jag ska skriva mer så ska kolla på rederiet lite

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Jobbigt att du mår så illa till och från har det med njurarna att göra för dig med? Josefine mådde ju så väldigt illa men det var innan hon började i dialys:/ kram till dig

    SvaraRadera