måndag 22 augusti 2011

Super helg!

 

God morgon kära läsare!

Sovit som en stock i natt men är fortfarande trött men en kopp thé ska göra det susen Ler.

Helgen har varit toppen, vi har varit 5 personer här hemma, det var Ogge,Crille,Flaskan,Filippa och jag.

Crille, Flaskan och Filippa
kom hit vid 19- tiden i Fredags och då behövde Flaskan och Crille behövde sova så Crille lag sig på sängen medan Flaskan la sig på soffan.
Jag och Filippa satt och snackade och sen ringde vi hem till Oscar för att prata så jag pratade med honom och bad honom komma över, ville ha honom över!
Han skulle ut med några kompisar först.
Filippa och jag gick och handlade käk till oss 4:a sen blev det middag hos mig medan Crille sov.
Han sov 5 timmar och Filippa lag sig bredvid honom så det var bara jag o Flaskan uppe och vi satt och snackade och hade det trevligt tills Crille vaknade vid 23.00- 23.30 så han satte sig o käkade och vi snackade alla 3, till slut smsar Oscar och frågar om det e drag här så svarade och sen ringde han att han satt i en taxi så han kom hit vid 02- tiden typ.

Sen hängde vi här o hade det skoj medan Filippa sov.
Oscar o flaskan somnade vid 05.30 medan jag o Crille var vakna till 07.15 då somnade vi.
jag hade satt klockan på 09.30 för att jag skulle bort på middag med familjen.
Oscar o jag sov tillsammans i soffan medan Flaskan låg på golvet och Crille och Filippa låg i sängen.

Jag,Oscar och Flaskan vaknade vid 10- tiden och låg och snackade ett bra tag och vid 12 tiden hoppade jag in i duschen och då höll Oscar på att ringa mig 7 missade samtal var av 3 som jag svarade på sen sms:ade han och bankade i väggen…
Haha, kan ju tolkas som att han ville va med i duschen.
När jag kom ut ur badrummet var Crille vaken så han satt i soffan med Oscar som satt med ryggen mot mig.
Crille ba: Oscar kolla bakom dig, din Mikaela står där, haha!
Sen blev det middag med familjen där jag satt och sms:ade med Oscar hela tiden  sen när vi satt i bilen och jag nästan precis skulle gå av så ringde Oscar mig o bad mig komma så jag gick hem o bytte skor och så innan jag gick ner till centrum och mötte dem för att gå på krogen Bakfickan här i Skogås som är vår lokala pub, fast man bor i Skogås så har man aldrig varit där.
Men där blev man inte allt för länge eftersom Oscar blev utslängd så han o jag gick hem till mig och la oss i soffan o snackade eller snarare skulle snacka men Oscar somnade på engång och snarkade som en gris hahaha.

Igår så vaknade jag av att jag fick sms 2 ggr och när jag fick telefonen av flaskan var det Oscar som låg och sms:a mig fast han låg nedanför mig så vi låg o sms:ade i typ 40-45 minuter.innan dom andra vaknade så vi satt och snackade tills Filippa vaknade vid 13 – tiden sen gick vi och käkade efter att Flaskan hade åkt hem.
En liten par middag typ som var väldigt trevligt men alla var typ trött och jag orkade knappt äta så Crille käkade både lite av min och Oscars mat Ler.

TACK ALLA FÖR EN SUPER HELG.

Här kommer lite bilder.

 

IMG_3578
        Grabbarna grus i soffan

 

IMG_3581
           Jag och fisen i soffan

 

IMG_3583
     En glad Flaskan

 

IMG_3584
   Crille tog ego bilder men upp och ner så fick vända dem i datorn Ler

 

IMG_3587
  Sötnosen i när bild Ler

 

IMG_3591

Hahaha , en av våra positioner på lördags natten

 

IMG_3596

Sov dock så här på natten intryckt av honom

IMG_3599

Sötnosen på Söndags morgonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar