onsdag 17 augusti 2011

Allsång på Skansen 16 Augusti 2011

 

God eftermiddag kära läsare!

Sitter just nu på dialysen och är klar 16.36 *skönt* med tidig tid menar jag haha.
Har just satt i mig 1 choklad kaka och en liten burk med Pringles chips, bara dialys dagar jag får det så då passar jag på Ler

Igår var det ju Allsång på Skansen, sista programmet för säsongen och eftersom Sara o Sofia är uppe här i sthlm så bestämdes det för ett tag sen att vi skulle gå så sagt o gjort, tog tåget in vid 07.20 och när jag kliver på tåget så känner jag hur illamåendet kommer smygande o ökar bara så ett tag kände jag att “neej fan jag hoppar av tåget” men tog mig iaf in till Centralen och gick av och när jag kom upp vid klarabergsviadukten kände jag att fan detta går inte så ringde min morsa som tyckte också jag skulle åka hem men precis när jag pratade med henne så började jag kräkas så det stod fontän ut Förvirrad
Men efter ett tag kändes det bättre så köpte en macka o miniralvatten för att ha på skansen.
Hade ju sallad o så men ville äta smörgås pga illamåendet.
Iaf mötte Sara o Sofia vid spårvagnen vid 8 så åkte vi till skansen så vi var där runt 8.15 och ställde oss i kö och väntade på Alexandra och Ella.
När kassorna öppnade 10 så betalade Sofia för Ella som kutade  upp o fixade SKIT bra platser åt oss på dom som vi satt på första gången jag var med.
Tiden gick väldigt fort och sen kom Micha in vid 16 tiden så hon satt vid mig o så satt Sara o Sofia bakom och Alex , Ella, Lena och en annan framför oss.
Vi skojade o hade oss på dagen o lekte med helium ballonger Ler med tungan ute.

På genrepet så fick Micha sjunga i Håll om mig tillsammans med Måns och jag fick sjunga i Sjösalavals med honom.
Då tänkte jag neej han kommer inte komma till oss i sändning.
Under sändning så fick Alex sjunga o sen så under låten Sjösalavals så kom såklart Måns fram till mig och satte sig med micken Skrattar..

 

Det var en super kul dag, mkt skratt….men jag var rå trött när jag kom hem så avbokade tvättstugan och bokade till imorgon istället i Grovtvätten för jag orkade inte gå upp hahaha

Bilder kommer i ett senare inlägg, har inte lagt upp dem än i datorn Ler

Puss o kram och tack ALLA inblandade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar