lördag 23 juli 2011

Trevlig men händelserik kväll/natt

 

God morgon kära läsare!

 

Sitter här seg och illamående, känns som man festade järnet igår!

Igår var det ju dans på Skansen med Svänzons.
Jag och Ullis kom dit vid halv 7 och då höll grabbarna på med ljudet på scenen så hälsade på dem alla.
Marre kom tidigare än hon skulle så hon kom runt 20-tiden strax innan dom började spela.
Dansade 2 danser bara och sen satt jag bara och tittade rakt fram och vid 22.30 ringde O och ville ha in mig till där dom var så jag och Ullis åkte dit runt 23.45 till Hornstull där dom var så träffade honom, Crille o hans tjej Filippa men även deras vän Flaskan.
Försökte få O med mig hem till mig men det gick inte,haha!
Ullis ville åkt hem tidigt eftersom hon skulle jobba idag, hade velat stanna längre med honom men ville inte att Ullis skulle åkt hem själv.
Kom hem vid 02.20 typ o gick o lag mig för att titta på film för att se om Crille skulle höra av sig att han satt O i en taxi hit men råkade somna o sov till halv 10, trött?? Ja!!
Känns som man festade järnet igår som sagt e seg o mår lite illa!

Vill även skänka en tanke till alla offren o deras anhöriga i Norge efter bombningen och skjutningen där igår! Rött hjärta Röd ros ..

Puss o kram

IMG_3353

             Jens soundcheckar

 

IMG_3364
                Marre o Micha dansar 
                

 

 

IMG_3356
             3 personer ur gänget!

 

 

IMG_3365
             Jens

 

 

IMG_3370

              Roger

 

IMG_3372
        Pettsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar