söndag 24 juli 2011

Söndag och snart är helgen över

 

God eftermiddag kära läsare där ute i Sverige Skrattar

 

Ja, det e återigen söndag och denna helg är snart över.
Ska strax iväg och möta Ullis för att ta en pizza så här på söndagen, vill dock komma ut hemifrån.
Får se hur det går för mig att äta eftersom jag har problem med illamåendet o så.
Helgen har avlöpt härligt som sagt, igår var jag återigen med O då han kom hit igår kväll så vi umgicks och hade det trevligt som vanligt, vi kan verkligen prata om allt och du får mig verkligen att inse att jag e en värdig människa som man inte sätter sig på hur lätt som helst, jag ska dock försöka få fram den sidan också Ler..
Du är en väldigt bra lyssnare och du får mig verkligen på glatt humör och får mig att skratta! Rött hjärta


Puss o Kram

YOU LIGHT UP MY LIFE Rött hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar