fredag 22 juli 2011

Ork?!

 

Borde resa på arslet och börja fixa lite här men det verkar aldrig ske, skulle behöva diska och plocka in tvätten, bädda och dammsuga lite snabbt men vart fan tog orken vägen?? Ledsen.

Sitter här och funderar på mycket som jag gjort senaste tiden och borde sluta med då det inte e bra att tänka så mycket som jag gör/gjort senaste veckan pga panikångesten och psykiska måendet.
Flera som tkr jag skulle behöva prata med en kurator eller något men jag vill helst inte göra det, har tappat förtroendet för att prata om sånt här med kurator efter att min kurator rev upp hålet i mitt hjärta efter Viktor dog som hade läkt igen.
Några månader efter hans död (2009) så började hålet i mitt Rött hjärta läka ihop men så tar hon upp om honom så hålet i hjärtat öppnar sig igen o jag börjar må JÄTTE dåligt igen.

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Tyvärr så är det deras jobb, att riva upp på nytt. Så att man får ur det ur systemet så att säga. Men du känner bäst hur du vill göra, om du inte har förtroende för de, ska du absolut inte gå.

    Finns här för dig <3

    SvaraRadera