tisdag 9 mars 2010

Härlig dag ute… –2 grader o sol…dag ute på stan

God morgon vänner

Sitter här vid datorn o slö tittar på TVn och lyssnar på musik...just nu är det min egna låt The Most Beautiful Blue Eyes
Har varit vaken sen 7 så har städat badrummet,dammsugit o ätit frukost och snart ska jag hoppa in i duschen för att sen åka till optikern o göra en synundersökning o kolla ut nya brillor, känner för det! :)
Sen ska jag in till stan och se Matte o Cissi från Let's Dance bugga o spela in inslag till fredagen! :)
Sen efter det ska jag gå o träffa en kille från Djurgårdens fotboll som jag inte träffat på 1-2år :O....ska bli så kul, har saknat honom!

 

29 maj 002                                     11. Daniel Sjölund 

1 kommentar:

  1. Åh, Matte. :D Hur va det att se honom igen, träffade du honom?? Du är ju iväg nu så msn är värdelöst och jag ska iväg och jobba en snabbis men tro mig, senare idag ska du berätta! :P

    SvaraRadera