torsdag 4 mars 2010

Kylig men UNDERBART trevlig eftermiddag!

Igår så var det ju dags för det årliga "sportlovskul" på Sjukan med barnavdelningen då vi åkte skoter, korvgrillning,lekar o DIF spelarna på besök.
Från DIF hockey kom dom vanliga killarna; Nicklas Danielsson,Andreas Engqvist,Christian  Eklund och Gustaf Wesslau.
Det blev en del fotografering, autografskrivning och skoj som alltid när killarn från hockey/fotbollen kommer och hälsar på.
Jag själv fick uppdraget av DIF hockey att agera fotograf för hemsidan så där kommer det komma upp bilder från igår och jag kommer lägga upp hemsidan här då!
Men jag kan förstås bjuda på lite bilder!

 

 

 

DIF   Huddinge Sjukhus 3 mars 001

Andreas Engqvist med autograf blocket i handen

 

 

DIF   Huddinge Sjukhus 3 mars 002

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                         Nicklas Danielsson skriver autografer för fulla muggar

 

 

 

DIF   Huddinge Sjukhus 3 mars 004  Ante o Nicke står o skriver autografer till förväntas fulla barn på sjukhuset.

 

 

DIF   Huddinge Sjukhus 3 mars 008

Ja som sagt det var iskallt igår, det tyckte Wesslan också

 

 

DIF   Huddinge Sjukhus 3 mars 016

 

 

                                                                          

 

 

 

                                                         Christian frös iaf inte om huvudet.

 

 

DIF   Huddinge Sjukhus 3 mars 014

Jag tillsammans med spelarna
från Höger: Andreas Engqvist, Christian Eklund (bakom mig) , Nicklas Danielsson o Gustaf Wesslau

 

 

DIF   Huddinge Sjukhus 3 mars 015

jag tillsammans med Nicklas Danielsson

 

 

Som sagt mer bilder kommer upp på Hemsidan sen  http://www.difhockey.se

 

Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar