onsdag 10 mars 2010

Trevlig tisdag blev det!






God morgon kära läsare!

Igår var det stan typ hela dan, kom hem vid 8 igår kväll!
var o träffade först E.M.D Mattias vid plattan där dom skulle dansat o spelat in inslaget för fredagen men det va inte så mycket folk där så det blev plan B för dem istället men pratade med både cissi o matte iaf :)...

Sen efter det gick jag och åt o sen gick jag runt o tittade i affärer fram till 5 då jag skulle till stadium för att träffa Daniel Sjölund o Kasper Hämäläinen där dom skulle skriva autografer.
Jag träffa Daja för det var ett bra tag sen vi träffades så åkte in för att hälsa..
Vi hade skit trevligt...Daja presenterade mig o kasper för varandra o berättade för kasper vem jag var...sen berätta han om saker jag hade förträngt, tack daja :P...nee men hur vi fick kontakt första gången :P





Puss o Kram
Micka

1 kommentar:

  1. Hej Mikaela, tack för din kommentar som försvann jag tryckte väl ngt fel:/ hm skit...Det är väldigt jobbigt, vi kommer nog aldrig förstå fullt ut att Josefine inte är med oss.Vi har mkt omkring oss då andra sjukdomar finns hos våra nära. tänker ofta på dig och jag kollar in till dig då och då och du har alltid så mkt roligt som händer dig;) jättekul...Var rädd om dig kram kram

    SvaraRadera