lördag 10 oktober 2009

Shopping och Kina restaurang

Vaknade vid 10.25 o ba: SHIT dags för att gå upp eftersom jag skulle vara hos mamma o pappa vid 11-tiden för att vi skulle åka o handla så det var bara att palla sig upp och fixa till sig för att gå dit.
Vi åkte först till RUSTA där det blev lite handling....köpte en present till min kära stora syster som fyller år i morgon men *hys hys* säger inte vad det är då jag tror hon kanske läser bloggen så berättar sen när hon fått den vad det var! :)..
Sen bar det av till Willy's för att köpa lite innan det bar hem med varorna sen iväg för att äta på Kina restaurang, mums säger jag bara!!! :)

Har varit hos mamma o pappa ikväll men gick hem vid 7 för att jag ville se på körslaget och istället för "Här är ditt liv" sen var det ju även Robins som man skulle se! :)
Just nu tas det lungt, ligger i soffan o softar men snart blir det sängen med korsord! :)

Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar