fredag 9 oktober 2009

IDOL

Strax utröstning i årets första kvalfinal i Idol, hur går det tro?!
Jag tycker det inte var sånt drag i kväll som det borde vara i första programmet faktiskt, lite tamt!
Erik, Calle,Rabih o Tove tyckte jag var bra!
Även Karolina var jävligt bra..svårt o säga vem som kommer få åka men hoppas på Camilla för jag tycker inte hon gjorde något bra framträdande.



Var ju och hälsade på på "nya" transplantation igår tillsammans med en annan från dialysen.
Jätte fint det var på avdelningen, såå mkt fräschare...träffade förstås folk man kände bl.a min favorit sjukskötare J...:)

Pussar o Kramar
Micka

1 kommentar:

  1. Kan väl inte ha fel när jag tror att sjukskötare J = Jarmo? Du då får vi dela på honom han är bara för go!
    Kikade in till dig via Kidneybönan ...
    Kram från mig som nyss låg på nyrenoverade transplantation.
    http://livsglimtar.wordpress.com

    SvaraRadera