måndag 29 augusti 2011

Ny vecka, nya möjligheter

 

God morgon kära läsare!

Vaknade 2 timmar före klockan ringde, suck…då e det ingen idé att somna om för då lär man va tröttare när man vaknar sen när klockan ringer.
Sovit iaf i 7 timmar, det behövdes om inte flera timmar egentligen.

Idag är det Måndag, ny vecka nya möjligheter.
Denna vecka vad händer då? Förutom dialysen så har jag inget inplanerat.
Idag på dialysen ska jag försöka få ändra lite dialys tid, försöka få gå på förmiddagarna på fredagarna eftersom jag oftast träffar Oscar på fredags kvällarna så slipper det bli så stressigt hem efter dialysen.
Att jag går vanliga tiderna Måndag o Onsdag men förmiddags pass på fredagar.
Tror inte det e några problem överhuvudtaget faktiskt.

Helgen har varit lugn.
I Fredags efter dialysen var det mys middag och trevlighet med Oscar, han åkte dock vid 00.20, tråkigt när han åker hem faktiskt….det blir så ensamt och tyst här. Ledsen, men jag vet innerst inne att det inte dröjer mer än 1 vecka innan vi ses nästa gång Ler.
I Lördags var jag o handlade med mamma och Maria (Deras granne) och strax efter jag kommit hem och stod och packade upp varorna så ringde mobilen då var det brorsans tjej som bad mig öppna porten så där utanför stod dom så vi fikade och snackade innan vi gick upp till päronen som satt ute för att hälsa på.
Igår blev det en seg dag här hemma innan jag gick upp till föräldrarna för att äta middag o softa i soffan men gick hem vid 19.40 tiden och efter en stund kom Oscar ut på MSN så vi satt o snackade tills han gick o la sig.

Det var allt från mig, nu ska jag se klart på filmen här och försöka äta ngt..känner mig hungrig fast jag inte borde äta o dricka ngt innan dialysen då det känns som jag kommer ha mkt vätska och dra idag!

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar