måndag 29 augusti 2011

Dialys tids ändring

 

God kväll kära läsare!

Här sitter man o degar efter dialysen och tittar på TV:N, programmet Maestro där dom ska lära sig dirigera Sveriges symfoni orkester, några svenska kändisar.

Dialysen idag gick bara bra, drog 4 liter på 3,5 timme vilket blir 1143 per timme.
Dock blev det en “liten” olycka på slutet när jag hade gett tillbaka blodet och skulle koppla bort sista slangen så råkade jag glömma stänga klämman på nål slangen utan skruvade bara av slangen så blodet rann haha…klant arsle jag e, vet inte vad jag tänkte på egentligen.
Som rubriken säger så pratade jag med planeraren om att istället gå mån-ons – fredag förmiddag istället gå  måndag – eftermiddag, onsdag eftermiddag och fredag förmiddag.
Eftersom jag på Fredagarna umgås med Oscar efter dialysen eller är ute med så blir det stressigt att åka hem på fredags eftermiddagen fixa sig, äta o sen e.v ut eller som i dessa fall då jag o Oscar käkar middag här, hem, handla fixa mat, duscha o så innan han kommer blir stressigt mesta dels därför tänkte jag göra så här och jag hoppas verkligen det funkar..*håller tummarna* Ler

Annars ikväll händer inte såå mycket bara ta det lugnt, håller på o kollar telefoner…behöver egentligen en ny mobil eftersom min display är typ kraschad o det kostar 2200 att byta medans en ny mobil kostar runt det priset…så tar man hellre en ny.

Puss o Kram

1 kommentar:

  1. 1. Jag vet vad du tänkte ;)
    2. Håller också tummarna
    3. HTC HTC HTC :D

    SvaraRadera