onsdag 31 augusti 2011

Natt bloggande

 

Klockan är 01.20 och här sitter jag fortfarande och tittar på film…. serien Pappas flicka.
Kan inte sova, ont i armen så vet inte om jag vågar sova ifall graften skulle stanna i armen.
Nu kom Ragge och la sig bredvid mig här i soffan med huvudet på mitt knä, mys pojken…vill mysa….vill bli omkramad just nu o bara va bli om-famnad….känns som att allt bara går i mot mig just nu av någon anledning.

Jag har aldrig känt som jag känner nu för någon annan som jag känner för dig, det pirrar i kroppen, jag saknar dig…du är ljuset i mitt liv, du får mig att skratta o le, du får mig att må bra…du har den stora platsen i mitt hjärta.
Du gör mig hel!
Älskar dig Rött hjärta det vet du.

 

Gjort  nya collage så här kommer dessa

E.M.D
          E.M.D och jag

 

Me and Oscar

                Sötis och jag

 

 

Svänzons collage

            Svänzons  (dock fattas 1 bild)

1 kommentar:

  1. Hoppas det löser sig med grafen, håller tummarna. Du är stark vännen <3

    SvaraRadera