tisdag 30 augusti 2011

Inspelning av Time Out

 

God kväll!

Idag har det inte hänt mycket, eller jo! var ju på inspelningen av Time Out som sänds 27 November som först.
Var där tillsammans med Michaela och Michaela…(ja, vi är 3 Michaela men jag är glad nog den enda som stavar med K) Ler med tungan ute.
Jag  har aldrig skrattat så mycket som på inspelningen, tårarna rann bokstavligen,hade jag kunnat pissa hade jag fan PISSAT på mig, haha!

Medverkande var:  Annika Andersson,Robert Gustafsson o någon trav subbe…i det andra laget var det: Thomas Pettersson, Per Andersson och ngn rodd kvinna eller vad hon nu var.
Iaf hade vi det SKIT kul…publikuppvärmaren var as rolig, han kallade en tjej för pelikanen asg.

Annars har det inte hänt mycket….saknar mitt hjärta så mkt Ledsen 

puss o kram

 

 

IMG_3608

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar