onsdag 27 juli 2011

Städningen får vänta :)

 

Orkar inte städa idag när det e så fint väder ute, då e det väl skit väder imorgon så man inte heller orkar, baaaah! hahah
Men får ta mig i kragen direkt imorgon jag kommer från sjukan och städa här och fixa Ler.
Så idag får vi se vad som sker istället.
Ta det lugnt, inte åka o handla NGT utan spara pengar istället..måste försöka att inse att jag inte kan så fort jag har pengar handla utan försöka spara pengarna Ler

Fast nu blev det ändrade planer, haha..ska åka med min mor o deras granne och handla men ska inte handla ngt vidare mkt så det går åt pengar menar jag!

Uppdatering:
Pappa fick i Söndags åka med ambulans in till HS för att han hade svimmat och mådde dåligt och det visade sig att han hade dubbelsidig lunginflammation så nu hoppas vi att penicillinet han fick denna gång ska  hjälpa bättre än den tidigare dosen som han slutade med för drygt 1 vecka sen gjorde.
Krya på dig pappa Rött hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar