onsdag 27 juli 2011

Onsdag men ingen dialys idag!

 

God morgon kära läsare!

Uppe med tuppen och kunde inte somna om i morse mer än en gång så det var att palla sig upp vid halv 7.
Tvättstugan klockan 7.00 nämligen.
Annars idag vet jag ej vad som händer, blir väl att e.v städa av o diska här, försöka torka golven o.s.v
Försöka packa inför imorgon också kanske?
Åker ju på kryssning med Alexandra och Ullis tillsammans med bandet Dreams. Ler
Skulle åkt på helgen med gänget men känner att jag har inte råd med 2 dagars kryssning bl.a. så får göra på detta sätt och ha dialys på Söndag istället för på fredag så denna vecka blir det Måndag, Torsdag och Söndag att ha dialys.
Ska även komma på vad jag ska köpa och överraska O med från båten Ler
Han ville att jag skulle överraska honom så får ta och göra det . Ler

Neej, nu ska jag spela lite till sen plocka ihop handdukar och fleece plädar som jag ska tvätta Ler 

Puss o kram

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en kanon kryssning gumman <3 kram kram Lena

    SvaraRadera