söndag 19 juni 2011

Söndag och regnigt

 

God morgon kära läsare

Uppe med tuppen en söndags morgon.
Sitter här och ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för att sen åka och möta Micha med Theo och Alex för att e.v gå på Wasa muséet med dem.
Vi hade tänkt gå på Skansen men eftersom det regnar tar vi något inomhus grej Ler.
Först båt från Slussen till Djurgården. Ler.

Imorgon är det måndag igen (vart tar helgerna vägen)? och då blir det dialys som vanligt och sen hem och hålla koll på fotbollen mellan DIF – Syrianska, hade gärna velat gått men har inte pengar för det eller biljett speciellt.

På tisdag är det tvättstugan kl: 7.00 uppe i groven hos mor o far.
Sen blir det stäääääda för hela slanten eftersom jag inte hinner på onsdag morgon då jag ska på Duplex av armen innan dialysen (Duplex = ultraljud på graften/fisteln) sen blir det dialys innan det bär hem och vara med O som kommer hit.

Denna vecka är det även midsommar men vet ej va som sker förutom dialys..e.v har jag det på förmiddag kanske går inte det utan jag får ha m in vanliga tid men jag hoppas för all del att jag får ha förmiddag så man kan hitta på något på kvällen Ler

Neej, nu blir det duschen sen iväg och möta dom bästa <3

 

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar