fredag 10 juni 2011

Bryan Adams på Grönan

 

 

Igår var det en lugn dag, varmt var det så var ute lite sen ringde Micha och bad mig följa med på Gröna Lund för Kindbergs spelade där men även Bryan Adams var där och honom var jag mer sugen på att se så jag sms:ade O och frågade ifall han ville komma in men han skulle dit idag så han kom inte men vi sms:ade ett tag han o jag.
Kindbergs va inte såå bra så vi dansade 2 danser sen gick vi för att ställa oss vid scenen där Bryan skulle uppträdda, vi kom dit 30 min innan showen började men ändå kom vi ganska nära scenen så vi hade bra platser.
Vi gick därifrån vid 20.30 för att åka till centralen och fika innan vi mötte Marre som skulle sova här i natt.
Satt på tåget hem och sms:ade och snackade på MSN med O Ler

Idag händer inte så mycket förutom dialysen och idag är en speciell dag där då jag ska “ta körkort” på apparaten, idag e slut provet på om jag klarar apparaten helt o hållet…*nervös*…fast borde inte vara det då jag känner mig rätt säker på apparaten Ler..

 

Sen GRATTIS  O till att du tar “studenten” idag  <3….

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar