tisdag 7 juni 2011

Årliga sommar picknicken

 

 

God morgon kära läsare!

Vaken innan tuppen idag redan klockan 06.00.
Har tvättstugan klockan: 7.00 – 10.00.
Sen ska jag iväg med Ullis till Haninge Centrum för att sen möta Micha och åka till sjukan där vi ska ha vår årliga picknick med Djurgården hockey och fotboll med barnsjukhuset som vi har varje år och även detta år har fått fint väder.
Vi har hållit på sen 1997 med detta och på 14år så har vi haft dåligt väder 2 gånger (2006 och 2008).

Ska bli jäkligt kul, det är något som e poppis bland spelare som barn och anhöriga.
Bananjakten är det som e den populäraste Ler

Skulle åkt med Micha till Råsunda ikväll o sett Sverige - Finland men hoppar det då O inte kunde träffas utan vi ska ses på Fredag och käka här Ler

Sen har jag även fått tid för min Duplex på graften och det blev den 22 juni, det var ganska snabbt jag fick den ändå jämfört sist då jag inte ens fick göra den då dom planerad in operationen till veckan efter!

Nee nu har jag skrivit klart…ikväll eller imorgon kommer uppdatering med bilder hur picknicken var Ler.

Ciao Skrattar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar