onsdag 23 mars 2011

Helgen som varit!

 

God kväll mina kära läsare!

Förlåt för dålig uppdatering senaste tiden.

 

I helgen fyllde jag då år, närmare bestämt i söndags 20 mars.
Så det har blivit en del firande i helgen kan man säga.
Först i fredags så hade jag dialys sen så när jag kom hem gick jag hem till mina föräldrar och hämtade mat sen hem och dammsög det sista o fixa innan O kom hit.
När han kom så käkade vi gott, satt och pratade o hade roligt innan vi efter maten flyttade oss till soffan där vi satt och lyssnade på musik, pratade o drack lite o hade det mysigt. *ler*..
Hoppas vi kan göra om det snart igen!

I Lördags så gick jag upp vid halv 12 och fixade ordning här efter fredagen och diskade o så innan jag tog mig i kragen och duschade o fixade mig innan jag gick ner till centrum för att handla lite godis inför kvällen då vi skulle fira mig med min syster o hennes familj hemma hos mina föräldrar.
Var dock seg efter fredagen och trött så somnade på kvällen i soffan när vi satt och tittade på TV:N där.
Dom åkte vi 21- tiden och jag gick hem vid 22.00- 22.30.
På Söndagen så blev det firande med kompisar, var först o köpte tårta på City Gross med far min.
Sen vid 13- tiden kom först Natti och sen kom Marre eftersom Micha jobbade så skulle hon komma senare men vi bestämde oss för en tripp till O 'Learys vid Liljeholms torget för att se avgörande matchen mellan DIF – Luleå så bokade bord där för oss eftersom vi skulle äta där också samtidigt.
Vi mötte Micha på tåget till Årstaberg där vi bytte till tvärbannan till Alvik.
Efter matchen åkte vi hem till mig för att fika , pratade under tiden med O på MSN och via SMS Ler.

Micha sov över här och vi gick inte upp förens 11 på måndagen och jag skulle åka 11.42 bussen till dialysen.

TACK ALLA för en super helg av firande!
Puss o kram
Micka xxxxx

1 kommentar:

  1. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera