tisdag 29 mars 2011

Förlåt!

 

God kväll kära läsare

Förlåt för att jag varit så dålig på uppdaterat senaste veckan, vet bara inte varför, har velat skrivit men inte kommit till skott med det.

Vad har hänt då senaste veckan?
Inte så mycket,dialysen som vanligt och förra veckan så började jag sticka mig igen efter 1 veckas uppehåll från det efter operationen.
Nu är det 2 veckor sen operationen och allt ser jätte fint ut, ska försöka ta foto snart på armen så får ni se.
Visst det är svullet fortfarande men det ser ändå jätte bra ut men har börjat få ont i över armen nu,har inte känt något förut men igår  kväll började jag känna när jag böjer armen och så.
Får se om det går över, ska försöka ta bort skydds – förbanden som sitter imorgon så får se hur det går, lär säkert ha kvar det som sitter på långa ärret ett tag till.

I fredags var jag på stan med Marre hela dan typ så kom inte till dialysen förens vid 13.50 tiden och blev startade nästan på engång så var klar 17.40 och var hemma runt 18.30..
Sen så fick jag sms av O som frågade vad jag skulle göra på kvällen så han kom över och vi umgicks och hade det mysigt.
I lördags var vi och handlade sen inte så mycket till och i Söndags så var vi på födelsedags kalas hos min syster och familj.

Igår efter dialysen åkte jag direkt till Marre för att va barnvakt åt Theo och Alex, Micha var där också så vi hade det skit kul, sov där tills idag så det var mysigt…umgicks med Marre och Micha idag också men Micha åkte vid 12-tiden så Marre o jag softade framför tvn och snackade en del.
TACK för dessa dagar…

Snart blir det sängen iaf för mig, dialys imorgon!

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar