lördag 12 mars 2011

God lördag!

 

 

God dag kära läsare!

Vilken härlig dag det är ute idag…nyss när jag kollade på termometern så var det  + 6 grader….mysigt.
Har precis diskat,plockat o dammsugit här, ska även byta sängkläder också.
Måste fixa så det e fräscht här när jag kommer hem efter operationen så att det är rent runt omkring och rena lakan i sängen Ler.
Idag händer det väl inte så värst mycket som det ser ut nu, förutom Finalen i Melodifestivalen.
Vem tror ni står som segrare?
Jag hoppas på  Eric Saade, Swingfly eller Danny Saucedo för alla 3 skulle lyckas utomlands.
Men det är bara att vänta och se..
Avis på Maria som får se showen live Ler med tungan ute..kanske ser henne på tvn? Blinkar.
Annars som sagt händer det inget, får packa ner sakerna jag ska ha med mig när jag läggs in imorgon på sjukan.
Allt för den är klart, var på inskrivning igår på transplantation och det gick jätte bra och narkos bedömningen gick också bra men hon tyckte jag skulle ha bedövning som dom sätter i halsen …HALSEN? …va tror hon om mig? NEVER…hade jag velat haft bedövning hade jag ju bara haft lugnande och lokalbedövning i armen som när han rensar graftet.
Men får se vad som sker på operation.
Som narkos läkaren kunde se så stod jag som nr 1 på dagordningen så får hoppas det står kvar för då är jag första patienten vid 8 tiden…behöver man sova då på natten? när man ändå ska sova på morgonen hahaha.

Nu har jag inget mer o skriva…
Ha en fin Lördags kväll!

Saknar en

Ciao

1 kommentar: