söndag 13 mars 2011

God kväll från sjukhussängen

 

 

God kväll kära läsare!

Sitter här i min säng på Transplantations avdelningen o har tråkigt…tvn funkar inte så får inte se på den så får sitta o lyssnar på musik istället och uggla.

Just nu lyssnar jag på musik, finns inte mkt annat o göra som sagt.
Delar rum med en här men hon verkar gå o lägga sig nu??..jag kan då inte sova än iaf, måste duscha innan sängdags och imorgon bitti blir det dusch, provtagning och pre-medicinering innan operation.
Som jag sa förut så e jag fortfarande först på dagordningen..phu.

Fasta från kl 00.00 som vanligt, men det e lugnt..men det e därför det e så skönt o bli sövd direkt på morgonen så man slipper ligga här o hungra/törsta ihjäl när man ser sin sal granne äta o dricka Blinkar.

Nu sitter iaf kanylen i handen efter försök nr 2 och hot om J så gick det att sätta den Ler
Ritad på armen är jag också

Uppdaterar mer imorgon

Puss o Kram
// XXXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar