lördag 12 februari 2011

Usch vilken dag alltså!

 

Denna dag startade inte bra och den slutade inte bättre kan man ju säga.
Man kan ju tro att det varit Fredagen den 13e och inte 11e.
Först imorse så ser jag på FB att flera skrivit att bussarna inte går så jag kliver upp och kollar på www.sl.se hemsida och inser att ALL  busstrafik är inställda *suck*…och att tågen går med förseningar då blev min tanke “hur fan ska jag komma till dialysen?” så ringer upp till mor min som säger åt mig att ringa Dialysen och det var ju inte med ngt gott resultat för där har inte patienter kommit dom ringer o  ringer och frågar vart deras taxin är och taxi bolagen svarar inte på telefonerna så jag bestämde mig att jag åker vid 10 tiden till t-centralen för att ta tåget därifrån till Huddinge och sagt och gjort en resa som ska ta drygt 30-35 min från Skogås till Huddinge med tågbyte tog idag 2 timmar.

Sen kommer jag till dialysen så träffar jag på min Läkare som jag då frågar om han fått tag i kardiologen men nix, men han skulle söka på henne igen sen frågade jag vad som hade sagts om min arm och då berätta han att jag e planerade för operation av armen då dom nu hittat felet uppe vid armhålan typ .
Det visa sig var så att ett blodkärl har snurrat runt sig (som när en sladd snurrar runt sig)..haha, aldrig hört talas om att sånt går XD.
Så det ska opereras.
Sen ska jag även få ett 24 h EKG för att se vad sjutton läkaren på transplantation sett efter si så där 5-6 år som aldrig setts förut när jag gjort så många EKG:n sen dess liksom.

Annars har det inte hänt så mycket ikväll, sitter hos päronen där jag ska sova inatt…
Kollade lite på Let’s Dance o synd att Weise åkte ut, tycket att Jessica Andersson kunde åkt ..hon var ju sämst Ler med tungan ute

Nee,snart är det natti natti om man nu kan sova.

Nu är det BARA 6 dagar kvar tills vi drar till Ö-vik Skrattar Skrattar Skrattar Skrattar Skrattar

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar