lördag 12 februari 2011

God lördags kväll!

 

 

God kväll alla kära läsare!!!

Inatt så har jag sovit hos mina päron eftersom jag inte mådde bra igår pga allt som hände och idag gick jag hem först härifrån för att fixa till mig eftersom vi skulle iväg o handla mamma,jag o deras granne och när vi skulle ut ur källardörren för att gå till garaget så kom vi inte UT….dom jäklarna hade plogat upp snön enda upp till dörren Förvirrad..vi fick upp den en bit så jag fick gå ut o som tur hade vi en spade så jag fick stå o skotta så dom kunde komma ut men sen fick vi skotta framför garaget för att få ut bilen och det far då ta mig sjutton inte det lättaste kan jag säga! :/.
Vi fick variera så man inte skottade allt själv för det var inte det lättaste då det även ramlade ner snö från taket. …suck,  vårat fastighetsbolag kan gå en kurs i plogning tycker jag Ängel.

 

Annars har det inte hänt något efter handlingen, somnade framför TV:n på eftermiddagen en stund sen suttit vid datorn och fixat en låt till Marre’s son som han ville ha med Svänzons.

Ikväll var det dags för del final 2 i Melodifestivalen från Göteborg.
Av dom 2 som gick till final var 1 min favorit och det var Brolle , fan att Christian Walz blev utslagen av Loreen …grrr, det gjorde inte mig glad precis! Ler med tungan ute

 

Ska sova hos mina föräldrar inatt igen, morsan tycker det så jag har lite sällskap efter allt som hänt!

Imorgon får vi se vad som händer!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar