torsdag 17 februari 2011

Tvättning,packning o lämning står på schemat

 

God morgon kära läsare!

Var riktigt trött i morse när jag vaknade så gick inte upp förens typ 9.30 och då blev det ju snabbt upp och sortera tvätten och fixa, men var så trött, trodde ögonen skulle falla ner medan jag stod upp, hahaha!

Ska strax gå ner till tvättstugan och hänga tvätten sen får det bli att fixa här hemma, städa, diska o fixa så man inte har disk stående när man kommer hem på Söndag Ler..
Ska sen fixa mig o lämna Ragge och hämta mat som mamma ska fixa åt mig att ha på bussen imorgon och måste FÅR INTE glömma att skriva ut kvittot på bussbiljetten med boknings numret när jag e hos päronen, visst jag har det på telefonen också men ska ta med pappret också för att visa.
Står i valet o kvalet om jag ska in på hockeyn men som det lutar åt så skippar jag den eftersom jag har så mycket idag + att jag ska upp 5 imorgon bitti och inte sovit så bra i natt .. (som vanligt)…

Nu ska jag dricka upp mitt te innan jag går ner i tvättstugan igen…

Puss o Kram
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar