fredag 18 februari 2011

13 timmar kvar :D

God natt söta läsare!

Idag har det blivit tvättning, städning,diskning o packning (som dock inte e helt klar än) hahaha.
Borde sova nu men kan inte , ska försöka lägga mig i soffan o sova ett tag..har satt klockan på 04.15 för att få ligga o dra mig lite, hahaha.
men känner att jag inte tänker det utan vill vara vaken hela natten, kan ju sova antigen på dialysen eller bussen eller varför inte på båda ställena? Ler med tungan ute

ja,nu e det bara 13 timmar tills bussen går…dessa timmar kommer gå fort o va kommer det inte att göra i Ö-vik då??
Har någon slags resfeber eller var det är!

Ne, see ya lovers

Ciao xxxx

3 kommentarer:

  1. trevlig resa upp, hälsa lallaren och njut nu gumman, det är du värd ;)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Vilken fin blogg du har!
    Jag såg att du känner Nicklas Danielsson i MoDo.
    Han är min absoluta favoritspelare men har aldrig träffat på honom. Hur känner ni varandra egentligen?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Anonym:

    Tack att du gillar min blogg!
    Jaså är han?
    Känner honom sen 3 år tillbaka från tiden i DIF...

    SvaraRadera