måndag 28 februari 2011

Huvudvärken is a pain in the ass

 

God kväll kära läsare!

Snart har även denna dag gått och en dag närmare helgen kommer.

Idag har det inte hänt så mycket förutom dialysen som gick väldigt bra, dock så tjöt ju apparaten såklart p.g.a ven / artär trycken som gick upp o ner som vanligt och går det över gränsen så tjuter apparaten.

Högt blodtryck men läkaren tror det kan bero på vikten och att vi ska försöka dra ner lite mer för att se om det e därför jag har högt blodtryck om jag gått ner i vikt.
Läkaren ska även prata med kirurgen inför operation om jag får sövas *hoppas hoppas hoppas*….
Jag har inga problem med att vara vaken på Operation då jag är det varje gång han “rensar” graftet men nu ska han upp i armhålan och operera kärlet då vill jag sova har jag sagt och dom e förstående för det.
HOPPAS att det går.

Imorgon händer det inte mkt hade jag…e det fint väder kanske man kan ta en promenad eller så.
Någon kanske vill ta en fika??

Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar