söndag 27 februari 2011

En trevlig helg blev det!

 

God kväll kära läsare!

Söndags kväll igen då och ännu en helg har gått.
Imorgon är det ny vecka o nya möjligheter och ännu en vecka närmare våren och sommaren.

Helgen har avlöpt bra, fredagen var jag hos päronen tills klockan var 23.30, kollade på Let’s Dance där.
Hade ju dialys först som gick otroligt bra faktiskt, apparaten tjöt som vanligt ibland för ven/artär trycket att det var högt.

Gick och la mig väldigt sent i går natt (04.00) och gick upp 08.30..var rätt trött kan jag säga men jag tog mig upp och började plöja här hemma o städade av och var klar vid 12.30 då tog jag en snabb dusch o fixade till mig innan jag satte mig och käkade mackor o drack te eftersom jag inte ätit frukost.
Axlarna värkte rätt ordentligt kan jag ju tala om.
Sms:ade till O ifall han ville ses sen pratade jag med Marre som bestämde sig för att hänga med på hockeyn iaf.
Jag åkte in vid 14.20 för att träffa en vän från nätet som blivit lungtransplanterad för 4år sen…jätte trevligt o träffa henne o hennes 2 vänner som hon skulle på matchen med…
Sen möte jag Marre vid 15.40 och då hade hon även Theo med sig så vi gick för att gå in på arenan.
Medan jag väntade på Marre vid tåget fick jag sms av O att vi kanske kunde träffas, vi skulle ta det på MSN när jag kom från hockeyn men jag loggade in i första pausen på matchen då va han online så vi snackade en stund och bestämde att ses 19.19 tåget.
Efter matchen var det signering med laget så gick dit för att hälsa på grabbarna.
Snackade en del med Krüger och Cehlin innan vi skulle gå.
Skulle möta O på centralen men det blev fel så hamnade på tåget o jag blev kvar på perrongen så jag fick vänta 30min extra tills nästa tåg kom medans han var i Skogås o fick vänta på mig, haha..stackare!

När jag sen kom till Skogås så gick jag till O där han stod och väntade sen gick vi hem hit o satte oss i soffan o lyssnade på musik och drack lite,satt och pratade o hade det mysigt!
TACK O, hoppas vi kan göra om det snart!
Synd bara så var han tvungen att åka hem tidigare tyvärr.

idag har jag varit o handlat med mor o deras granne.

Här kommer det ngr bilder från igår

IMG_2655

Underbara Theo på hockey

 

 

IMG_2654

Theo hälsar på sin favorit på Hovet- Kaninen Ler

 

IMG_2660
Marcus Krüger under signeringen…Ler

 

IMG_2663

Jag och Ogge igår kväll hos mig  Ler 

 

Snart natti natti

Puss o kram
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar