fredag 21 januari 2011

Operation kanske?

 

 

God kväll mina kära läsare!

 

Om det blir fel stavat och sånt så är det för att jag dricker här hemma helt själv. :/..

Idag på dialysen så gjorde vi ett typ av ultraljud på armen och det man såg var att den var så sönder stucken så vi sa båda 2 att en ny graft borde läggas eftersom denna ändå e 5år gammal, dom har bara bytt ut artär sidan 1 gång.
Faan, varför ska den krångla HELA jävla tiden?? Är jag förvånad?? Neej men däremot förvånad att den hållit så länge efter senaste operationen som den gjort faktiskt, stort! Hahaha.
Dom ska prata med kirurgerna på Torsdag….dialys läkaren har skickat remiss på duplex (slags ultraljud) men undra om han kommer avbeställa den om dom bestämmer sig för en operation?.
Fick provsvar idag också, dom satte åter igen in järn så nu får jag det till att börja varannan vecka för dom tror det kan vara därför mitt HB (hemoglobin= blodvärdet) inte stiger så fort som dom vill fast jag får spruta för det 1 ggn i veckan.
Sen så hade jag lågt calcium värde så ska äta kalk tabletter igen!…

Just nu händer inte mkt….sitter o tittar på tvn men ska nog sova snart, ska träffa mitt kusinbarn imorgon innan matchen för att fika! Ler

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar