lördag 22 januari 2011

Grekiskt

 

 

God morgon kära läsare!

 

Gick upp för drygt en timme sen och har städat lite och fixat och nu sitter jag här o tittar runt och lyssnar på musik.
This is Who I am  med Salem Al Fakir.
Idag ska jag träffa kusin barn Helena och fika och äta sen på Grekisk restaurang vid Globen med Micha o Dick och Helena hoppas jag kan följa med dit och äta med oss.
Sen är det hockey och idag ska jag sitta bredvid Michaela nr 3 Ler med tungan ute , vi är såå många Michaela så det är inte sant men jag är den enda som stavar med K Ler med tungan ute….

Annars förutom matchen händer inte sååå mkt faktiskt, den börjar 18.30 så den e inte slut förens vid 20.30 och då blir det väl att åka hem på engång o bara softa innan sängen om inte Micha vill dra ner o se om vi träffar Brodin o Co Ler med tungan ute…men tror ej det att vi gör det eftersom jag te.x träffade dem på sjukan i Onsdags.

Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar