onsdag 24 november 2010

Dag 2–Min första kärlek

 

Har väl aldrig haft något förhållande dock träffade jag min första kille i somras men vi var/är inte ihop så det det räknas inte tror jag.
Riktigt kär vet jag inte heller om jag kan säga att jag varit..
Eller den första killen jag hade riktigt starka känslor för och gick och höll det för mig själv i 1 år var en kille i min klass första året på gymnasiet när vi gick på Individuella programmet men tyvärr var det utan framgång då han hade flickvän redan, men det kan man inte hänga läpp för utan bara gå vidare.

En kille jag va kär i som var 6 år äldre än mig honom skrev jag t  o m en låt till men där blev det inget heller för han hade flickvän.
Men vi var bra vänner ändå.

Just nu vet jag inte om jag har äkta känslor för ngn…visst saknar jag en viss person såå jävla mycket men vi ses när chansen finns då han e här nere eller jag åker upp dit han bor nu för tiden  och sen finns ju facebook! Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar