tisdag 23 november 2010

Dag 1–Presentation av mig

 

 

Jag heter då Mikaela Jenny Evelina Persson och är född på Huddinge Sjukhus söder om Stockholms innerstad den 20 Mars 1985.
Uppväxt och bor fortfarande i Skogås som tillhör Huddinge Kommun.
Där jag bott med mina föräldrar Lillemor o Leif och även min stora syster Angelica som dock inte bodde hemma så länge efter att ha träffat sin sambo Peter så flyttade dem 90.

Eftersom min syster är så pass mycket äldre än mig (17år) så har jag haft henne o hennes sambo som "föräldrar” också, alltid fått åkt med dem på semester och olika saker på somrarna.
Hade även våra underbara grannar som x-tra föräldrar och deras barn som mina syskon då det bara var 3 o 6 år mellan oss 3.

När jag var 10åe upptäckte dom att jag hade en medfödd njursjukdom så att jag behövde genom gå en njurtransplantation så i December 1997 på juldagen fick jag min första njure men den höll i bara 3 månader innan den la av så till sist fick dom ta bort den och jag hade då innan dess återgått i dialys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar