torsdag 28 oktober 2010

Fy faan va jag känner mig deppad

 

God kväll/natt mina kära läsare!

Har precis kommit hem så sitter här nu o tar igen mig…..varit på match o sett DIF – LHC på Hovet som slutade 1-0 efter straffar till DIF.
Men jag kunde inte njuta sååå mycket för jag hade såå jävla ont i magen först o främst sen började jag sakna en person såå jävla mycket….fattar inte att jag ska känna det så hära som jag gör….jag e glad att jag har mina älskade vänner som finns där när jag mår som jag gör…det gör ont i skälen att sakna dig såå jävla mycket som jag gör….borde inte göra det men du betyder tydligen mer än va jag trott….jag vill aldrig tappa kontakten med dig ….du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta o jag hoppas du förstår vad du betyder!

1 kommentar:

  1. förstår de gumman... Men du vet att jag alltid kommer att älska dig.....

    Får inte känna så här på lör för då ska vi ha de kul ......

    PUSSSSSSS

    SvaraRadera