torsdag 28 oktober 2010

Dialysen!

 

God kväll eller snarare natt kanske man ska säga!

Ska strax lägga mig och spela lite Yatzy på Ipoden.
Idag har jag haft dialys…blev senare än vanligt pga att vi hade Patient o Personal möte mellan 13-14, hade inte tänkt gå idag då min apparat var klar tidigt o jag ville bara hem men det var så några som kunde komma så jag ställde upp.
Vi tog upp en del saker allt från sjukhus maten *bläää* till patienter o transplantation…riktigt mycket fick vi sagt och nästa vecka ska vi börja få förfrågan om vi vill bli vaccinerade för årets influensa.
Ska nog ta den jag.
Dialysen annars gick bra, drog 4,5 liter , skulle nog ha dragit llllllite mer .
Får se på Fredags, får se till att INTE dricka o äta så mycket tills på fredag så jag inte har så mycket att dra då.

Tycker att det e skönt o vara lite mer själv ständig på dialysen för då e man inte så beroende av personalen hela tiden som man annars är.


Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar