torsdag 2 september 2010

Tråkar

 

 

Matvanor:
Bästa maträtt? : Tacos
Bästa dryck?: Just nu, minirallvatten
Hat dryck och maträtt?: Dryck: Whisky mat: Rotmos o fläsklägg
Bästa alkoholdryck?: Bacardi breezer och cider
Använder du smör på smörgåsen?: Jaa
Smågodis eller färdiga påsar?: Äter inte godis
Favoritglass: choklad,vanilj o melon

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?: Olika
Har du mer skor än kläder?: Neej
Favoritplagg?: Jogging byxor
Hatplagg?: Har ingen hat klädes plagg men gillar inte att använda kjol

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?: Inget dera
Vad vill du bli?: Jag vill jobba med barn helst
Trivs du med ditt jobb/din utbildning?: Har inget jobb och ingen riktig utbildning
Är lön viktigast?: både och

Boende:
Lägenhet eller hur?: Lägenhet
Framtids planer med boende?: Oj, vet inte..hitta något större kanske?
Litet eller jätte stort? Drömboende?: Jag vill ha en större lägenhet eller ett hus
Landet eller mitt i stan? Förorten
Mysigt eller sterilt? mysigt


Lite om allt möjligt:
Har du barn? Neej
Är otrohet okej? Absolut INTE
Älskar du någon? Inte älskar men jag har känslor för en ja
Betyder familjen mycket för dig?: Självklart gör den det
Är du lojal?: Ja, det e jag
Tycker du om att dricka dig full?: Ibland, beroende på
Hemmafest eller krogen?: båda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar