torsdag 2 september 2010

Lista nr 2

 

Senaste:
Låt du hörde:  Rytmen av ett regn- Svänzons
Film du såg: Remember Me
Mat du åt: Pannkakor
Kram: Marre
Puss: Marre
känslan: Glad
Resa: Till Åland
Glädje: När DIF vann över Vålerenga
Dröm: Håller jag för mig själv ;)
Person du träffade: Mamma och Pappa
Person du pratade i telefon med: Mamma
Person du fick sms av: Micha
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort
Gången du var utomhus: för 1 timme sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i förgår
Saker du köpte: Filmen Remember Me

 

Allmänt:
SKa bli skoj: Träffa Nicke D i Ö-vik
Ska inte bli skoj: Att åka till dialysen som vanligt i morgon
Spara till: Resa
Pålägg som gäller: ost och skinka
Önskar jag var bättre på: Att ta för mig mer o var mer utåt
Dagens dryck: Inget ännu
Vad saknar du: En person
Tre band/artister: Svänzons, BSB.Westlife
Vad har du gjort idag: Tvättat o slöat
Brukar du svära mycket: Jaa, en del
Hur tidigt stiger du upp: det e olika mellan 8-10
På helgerna: Beror på om man varit ute på kvällen innan
Vad ska du göra ikväll: Inget
Hur många timmar sover du per natt: Olika mellan 4-7 timmar
Vem är snyggast i världen: Oj, det finns många…svensk: Nicke D…utländsk: Brian Littrell
Vad är det för veckodag: Torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: London resan
Favorit plagg i garderoben just nu: Oj, mina leggings
Längd: 1.57
Vikt: hemligt
Byter gärna garderob med: vet ej
Byxa eller kjol? byxa
Senaste utlästa bok: 2:dra boken i Twilight serien på engelska
Mitt rum kan beskrivas som: Min lägenhet
Mig själv med tre ord (Just nu):  snäll,omtänksam, rolig
Jag tränar: typ aldrig men borde börja
Jag ville bli när jag var liten: barnskötare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar