tisdag 14 september 2010

Helgen – Kräftskivan!

 

Blev hämtad av Micha och dom vid 12 tiden och åkte då ut till deras farmor i Bro, dock var det “Fest i byn” där så jag, Micha o Mats var där ett tag innan vi gick till Willys för att handla inför kvällen!
Efter det åkte vi hem o slöade lite, gick en lite promenad med Alex innan vi åkte till kyrkogården för att sätta blommor i minneslunden eftersom det var 1 år sen deras farfar begravdes.
Efter det började Micha o vi med middagen
Kräftor o lite smått och gott till, som pasta sallad o sånt!
Redan vid halv 8 var jag o Marre på lyset, asg!
Maten var jätte god o sällskapet ännu bättre, vi hade det såååå jävla roligt alltså…man kan fan inte ha annat med Marre XD.
Vi dansade, drack,snackade, tjoade o hade det, fy faaaaaaaan o vi sjöng snabbs visor…det var nog den där jäävla SKÅNINGEN som satte sig inte bara i benen utan i huvudet också XD…
Marre, ska du ha dig en flaska Skåne? XD…..
Marre blev helt borta o satt spydde.
Jag hade tydligen puttat bort henne från hennes kusin o ba: här ska jag stå! hahaha, det har jag fan inget minne av!!
Vid 1 – tiden kom några kompisar till Marre o deras Kusin Jocke men dom åkte efter ett tag o då kom 3 ny killar..
Daniel, Emil o Erik…efter ett tag så bar Jocke o en av Erik eller Emil
medan jag gick med Daniel som satt vid ett träd o spydde….haha snygga gänget :P
Jocke gick upp o la Marre på övervåningen o jag låg på Soffan…somnade efter 4 någon gång, sista gången jag kollade på klockan var hon 4.10 o då hade jag fått sms av Daniel!
Vaknade först halv 8 men kände att bara somna om var det bästa för jag var svintrött o kände mig fortfarande lite små full så somnade om o vaknade när Marre kom in i vardagsrummet vid 10-tiden på morgonen och då gick vi tillbaka till hennes farmor o dom andra eftersom Micha o Dick hade hand om Theo o Alex.

Jag,Micha o Dick åkte till Stadion vid 13- tiden eftersom vi skulle vara där halv 3.

Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar