tisdag 17 november 2009

Underbart <333

Gud så underbart det var igår att se E.M.D

Var vid kyrkan runt 16-tiden och då var det 2 andra tjejer där och efter ett tag hörde jag E.M.D repa eftersom det var kallt gick vi in o ställde oss innan för dörrarna, i typ hallen eller va man kallar det och efter ett tag så öppnades dörren och ut kommer......ERIK :D...men han gick in igen då Matte ropade på honom för dom skulle ta ett foto ihop!
Men efter en liten stund kom dom ut igen o Danny ba: Heej barn! (Okej, Danny du e söt men kalla inte mig barn) :P..
Fick kram av Erik o sen la Matte armen om mig när jag tacka för en mycket bra julskiva de har gjort...(det har dom ju eller hur, håller ni inte med om det) :)...
Fick inte chansen till att ta en bild med Erik :( men det hoppas jag kommer såsmåning  om! :)
Halv 7 släppte dom in o jag fick plats på 3dje bänk från altaret så passade till en tjej o hennes mamma så vi hade ur bra platser.

Konserten var väldigt fin, såå stämnings full, killarna sjöng underbart fint, det gjorde dom allihopa!

Killarna körde Alone och deras nya singel Välkommen hem!..

Bjuder på lite bilder o en film, om inte filmen kommer in nu så kommer den i ett separat inlägg

 

 

 

unicef konsert med e.m.d m.fl 004

 

 

 

 

Andreas Lundstedt

 

 

 

 

unicef konsert med e.m.d m.fl 003

 

                                      Emilia

 

 

 

 

 

 

 

unicef konsert med e.m.d m.fl 011

 

 

 

 

Musikalartisten Niklas Andersson

 

 

 

 

 

 

unicef konsert med e.m.d m.fl 015

 

 

 

 

                                  Erik <3

 

 

 

 

 

 

unicef konsert med e.m.d m.fl 016

 

 

 

 

Danny

 

 

 

 

 

unicef konsert med e.m.d m.fl 017

 

 

 

                                   Matte

 

 

Puss o Kram
Micka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar