onsdag 18 november 2009

Kirurg besök

God kväll mina läsare!

Så har man haft dialys idag då....den gick jätte bra faktiskt, drog inte mer än 1,8 faktiskt ..toppen!
Så var kirurgen in och kollade på armen och vi kom överens om att eftersom jag har en donator som håller på o testar sig för att ge så ska vi inte göra något men visar det sig att hon inte kan om dom upptäcker att hon av någon anledning inte kan utan att jag får fortsätta stå på väntelistan o är fortfarande i dialys så ska vi flytta upp graften i överarmen för den har antagligen gjort sitt nu i under-armen.
Får hoppas att hon kan ge mig njuren.

Sen när jag kom hem o går in på E.M.D'S hemsida upptäcker jag att...DOM SKA SPELA PÅ MEDBORGARPLATSEN IMORGON...o vad ska Micka göra då? jo,klart åka dit :)..

Puss o kram
Micka

1 kommentar:

  1. Håller tummarna nu att allt går vägen för dig.....Kram Lena

    SvaraRadera