söndag 2 augusti 2009

Söndag!

Denna båt ska man åka nästa Lördag :)


Sitter här o har nästan klivit upp!
Funderar på vad man ska göra idag om man ska städa eller om man ska gå till mor o far och åka med dem o handla sen!


Hade svårt o sova inatt och när jag väl hade somnat drömde jag en mardröm så jag vaknade med bultande hjärta i bröstet!
Usch det va fan inte kul kan jag säga er!
Kommer ej ihåg va jag drömde mer inatt!





Om 19 dagar så åker vi till London, läängtar såå!
Det ska bli såå roligt alltså!
Den 30:e så ska jag se E.M.D på Grönan med Maria :) :) ..hur kul tror ni inte det blir? ASKUL...
Nästa Lördag åker mina föräldrar och jag på kryssning med Cinderella vilket jag längtat efter i 2års tid nu att få göra o äntligen blir det av! :)



Puss o Kram
Micka
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar