lördag 1 augusti 2009

Lördag morgon!

Sitter här och har precis fixat till mig för att strax gå upp till mor o far för att vi ska åka o handla och tillsammans med deras granne som ska med oss!
Sitter här o lyssnar på Scotts nya album- Längtan...såå underbart bra! :)
Undra va man ska handla idag då!
Jag har det mesta hemma faktiskt men något kanske man hittar...jo, nu vet jag .... mitt favorit pålägg och kanske lite cider?! :)
Det visar sig vad det blir!!

Snacka om att man har resfeber för nu närmar det sig o då får jag så här att jag blir nervös o ont i kroppen "NEJ jag har inte svininflunsan" för då skulle jag va sjuk o det e jag inte!



Igår var det dialys och den gick jätte bra!
Jag gick ner 4 hg under torrvikten vilket e bra men det e konstigt, fattar ej hur jag kan göra det för jag dricker 1 läsk där + äter yoghurt o 2 smörgåsar...aja, ska iaf inte klaga på det!





Puss o Kram allihopa!

Micka














ska träffa denna mannen, Snygg-Nicke, Fimpen,Wesslan + dom andra i laget på måndag morgon
Denna dagen kommer starta super :)
Saknar mina boys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar