måndag 3 augusti 2009

Is premiär!!



Nicke A på sitt första ispass idag!
Han åkte då inte såå dåligt utan han var jätte duktig :)
Det var dom allihopa!
Ispasset höll på i drygt 1 timme sen efteråt ställde vi oss vid rink-side och efter en stund började killarna att kliva av isen, först va det Chrisitan som jag träffade sen kom Gustaf Wesslan Wesslau och så kom även Andreas Engqvist så snackade lite med honom också men så kom Nicke D så vi hälsade o snackade lite innan sist men inte minst Nicke A äntligen kom av isen så man kunde snacka lite! :).
Deras tränare kom samtidigt som jag stod och pratade med Nicke A och hans kommentar var "Jag såg dig på tvn" ...då svarade Nicke "Vilken linslus" hahaha...
Natti tog kort på mig och Nicke ihop. när jag frågade om vi kunde ta kort så säger Nicke "har jag någonsin nekat dig foto?" haha..nee det har han ju aldrig gjort för han e såå jäkla snäll (det e dom allihopa).
Träffade ngr som man kände av supportrarna så blev lite snacka med dem också innan det bar iväg till sjukan!
Nicke ville förresten veta lite mer om dialys så han skulle försöka få tid att komma hit o hälsa på..det vore jätte kul om dom kom upp! :)



Puss o Kram
Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar