måndag 3 augusti 2009

DIF- träning!

God morgon mina läsare!

Sitter här & ska strax gå o fixa till mig för att sen gå och möta Natti vid tåget och åka in till Globen för att se DIF träna om 2 timmar :)
Ska bli såå underbart roligt och se första träningen och sen träffa boysen man känner!
Har ju inte träffat dom sen 2 juni *ler*...

Nää nu ska jag hoppa in i duschen o fixa till mig!
Kommer ett nytt inlägg senare när jag är på dialysen med bilder från idag & en berättelse på hur det var!

Vill bara säga att idag är det BARA 18-dagar kvar till vi åker till LONDON...wohoo....
Hur mkt tror ni man längtar? :)
Det känns helt ofattbart att vi ska åka, det kommer kännas på riktigt när vi väl sitter på Arlanda Express påväg till Arlanda o sen när vi väl e inne på flygplatsen o ser flygplanen! :)


Puss o Kram så länge

Micka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar