onsdag 14 september 2011

Vill inte bråka mer

 

God kväll kära läsare!

Sitter så här på kvällskvisten och tittar på Rederiet på youtube avsnitt 144 ligger jag på just nu eller nu ska jag börja på avsnitt 145 och spelar lite på Facebook samtidigt.
En lugn kväll detta känner jag med en kopp te och tända ljus.

Ang min rubrik….
Du vet att jag inte vill det och jag vet att du inte vill det heller, jag vill sluta hålla på o bråka som vi brukar, trött på det….vi tycker om o vara med varandra då ska vi inte bråka, jag lovar att sluta med det för du betyder såå oerhört mycket för mig Rött hjärta…Oscar

Imorgon blir det tvättstugan klockan 10.00 o diska o städa också, måste dammsuga o torka golven här hemma.
Annars händer inte såå mkt.

xoxoxoxo

 

Me and Oscar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar