onsdag 21 september 2011

Ursäkta dålig uppdatering av bloggen

 

 

God kväll kära läsare!

Strax dags för att nanna kudden, lite rederiet och wordfeud på mobilen.
Imorgon är det tvättstugan i Groven uppe i tvättstugan hos mor o far klockan 10.00…skulle ha tvättat 7.00 imorse men orkade inte gå upp efter gårdagens match på Globen mellan DIF- AIK eftersom jag kom hem sent och var svin trött så ville jag sova!
Idag var det Patient och Personal möte på dialysen så startades 14.25 eftersom dom inte hade primat apparaten åt mig fast jag bad dom om det.
Hade tänkt först bett att få köra 3 timmar men orkade inte tjafsa så körde mina 3,5 timme istället..så var hemma 19.20 som först.
Läkaren kom fram och pratade också o sa att kirurgen ska komma o prata med mig eller om jag ska få gå ner på transpl mottagningen och prata med honom om vad som kommer ske med graften, vad han ska göra!
Ska man ställa in sig på att bli opererad IGEN??
Aja, återstår iaf att se!

Puss o Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar