måndag 12 september 2011

Måndag o ny vecka, nya möjligheter

 

 

God eftermiddag på er kära läsare!
Sorry för en dålig uppdatering under helgen men har haft to much to do Ler ..med andra ord jag har haft en super helg Ler.

I fredags så efter dialysen så mötte jag upp Filippa sen så kom killarna efter en stund i centrum så gick Filippa,flaskan o Crille in och handlade medans jag o Oscar stod utanför och väntade med alla saker..
Efter det blev det hemgång till mig där Filippa började med käket medan jag gick och duschade o fixade mig innan maten.
Efter maten blev det SUPA och spela spel, vi tog bara frågorna o kunde man svaret delade man ut klunkar 1-6 klunkar och svarade man fel fick man straff klunkar.
Vi satt o drack o hade det roligt, blev lite nere dock men det löste sig..
Oscar somnade i soffan vid 00 – tiden och strax efter däckade Crille i badrummet asg…så Flaskan satt själv och drack så efter en stund bestämde han sig för att åka hem då jag och filippa redan gått o lagt oss.
Så han åkte o vi la oss och snackade, jag låg intryckt vid Oscar i soffan och han låg och höll om mig och precis när jag hade somnat ringde min mobil men hann inte svara men så ringde det igen och då var det en granne.
Det visade sig att Flaskan hade stått o kasta sten på hans fönster i hopp om att det var mitt fönster.
Jag gick ut för att öppna åt honom men då hade han gått iväg igen men så efter ett tag så ringer grannen igen då var Flaskan tillbaka då sa jag till honom att ska han komma in får han vara tyst för Oscar o Crille sov och jag o Filippa hade gått o lagt oss.
Men först gick han in i badrummet o tjafsade med Crille sen med Oscar och då blev jag lite smått irriterad och sa åt honom att låta Oscar vara eftersom han sov.
Sen efter en stund åkt han hem ändå.

På Lördagen så segade vi och snackade sen gick Filippa och Crille ner till centrum och köpte käk och var på systemet igen åt oss Ler.
På kvällen så fixade Filippa mig (Kommer bilder nedan) och stylade mig skit snygg.
Innan vi festade loss igen och senare ville Oscar gå hem till mina föräldrar så då gjorde vi det, han gillade min pappa starkt så han kramade min farsa tror jag 10 ggr på 2 min XD…Full som han var, men han satt o snacka med min far om mig bl.a. hörde jag sen så kom min mor in från grannen och hon stod bakom honom o ba:
- Hej Oscar , det är jag som är mor här i huset!
Ingen reaktion från Oscar så jag tog hans ansikte i min hand och vred det mot mig så han tittade på mig o ba: Oscar, min mamma hälsar på dig!
Då reste han på sig och skulle hälsa men han snubbla ut i hallen o lag sig på golvet och somnade Ler med tungan ute…snyggt första intryck.
Efter en stund gick vi hem och satt ute medan Oscar gick in o la sig.
Pratade med morsan o frågade om vi inte alla kunde käka där på söndagen men hon hade inte mat så det räckte men vi kunde komma på en fika så igår så bestämde vi att jag o Oscar gick själva dit upp och fikade och det gick jätte bra, dom gillade honom så Ler det var ett gått intryck han gjorde igår.

Sen käkade vi middag som Crille fixade innan Oscar åkte hem vid 20.50 Ledsen hade velat att han stannade men han har skola idag så..
Filippa och Crille åkt i morse dom.

 

Tack för en super trevlig helg….här kommer lite bilder

 

 

IMG_3622

Ingen kommentar Ler med tungan ute

 

IMG_3624
Jag och sötnosen i Fredags kväll

 

IMG_3625
Gulligt par Ler 

 

IMG_3630
Trötta töser dagen efter men snart var vi på’t igen

 

IMG_3648

Mys pys i soffan Ler 

 

IMG_3650
Jag och sötnosen andra kvällen spelandes kort

 

IMG_3653
Vampyr ? Blinkar

 

IMG_3654
Trött tjej ??

 

IMG_3666
Filippa och jag efter styling

 

IMG_3671

 

 

IMG_3676

 

 

IMG_3679

 

IMG_3681

 

 

IMG_3686

 

IMG_3687

 

 

IMG_3692
Jag o sötnosen Ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar